18.07.2024 | Zprávy

Působivá expozice v Palazzo Reale, neoklasicistním královském sídle v centru Milána, zvala návštěvníky na pohlcující zážitek tvořený vodou. Precizně zpracované „akvatektonické“ prostory představily čtyři úrovně ze zážitku GROHE SPA – modulární sprchová řešení, sametově hladkou povrchovou úpravu Satin, na míru vyráběnou kolekci Allure Gravity Private Collection a produkty vyrobené 3D tiskem z kovu. 

Symbiotický vztah mezi přírodou a kulturou v historii významně ovlivnil umění, módu a architekturu. Milánský Design Week se letos nesl v duchu „Materia Natura“ a snažil se odhalit různé dimenze, v nichž může příroda sloužit jako zdroj inspirace. Největší světová událost v designu se stala ideálním místem pro prezentaci GROHE SPA, prémiové podznačky společnosti GROHE, která je předním světovým výrobcem kompletních koupelnových řešení a kuchyňských produktů. Slovo SPA pochází z prvních písmen latinského výrazu „Salus Per Aquam“, který by se dal přeložit jako „voda zdrojem zdraví“. Při oslavě transformační síly vody v působivém Palazzo Reale nedaleko katedrály Duomo představila společnost GROHE pečlivě vybraná koupelnová řešení, která jsou ztělesněním nového luxusu a kvality na míru, v ucelené instalaci.     

Pocta přírodě a historii

Instalace GROHE SPA na nádvoří Palazzo Reale vycházela z konceptu „akvatektury“, spojení vody a architektury. Instalace navržená interním týmem pro globální design a identitu značky LIXIL uctila historii výstavního prostoru, připomněla jeho minulost a prolnula ji s moderním konceptem značky GROHE SPA, „Salus per Aquam“. Tým se nechal inspirovat nádherným nádvořím impozantní historické památky a tématem letošního Design Weeku, kterým je „Materia Natura“. Podařilo se mu smysluplně propojit přírodu s architekturou do pohlcujících prostorů, které odrážejí podstatu GROHE SPA a vybízejí k zamyšlení, načerpání energie a osvěžení.

Nová definice luxusu ve čtyřech úrovních

Každý prvek „aquatektury“ představil jednu ze čtyř úrovní značky GROHE SPA. Návštěvníci se vydali na strhující cestu, na které byly k vidění špičkové produkty pro vytvoření dokonalého domácího wellness. Sprchová řešení, jako například GROHE Rainshower Aqua a moduly F-Digital Deluxe, kombinující nadčasovou eleganci s moderními technologiemi a využívající světlo, páru, zvuk a vůni k potěšení smyslů. Venkovní sprcha GROHE Atrio nabízející unikátní spojení s přírodou, které přináší neobvyklé osvěžení a nabití energií. Při přechodu na třetí úroveň byla v centru pozornosti kolekce GROHE Colors s novou povrchovou úpravou Satin. Tato nová barva je k dispozici pro produktové řady GROHE Allure a GROHE Atrio spolu se sladěnými sprchami a doplňky v barvách Satin Steel a Satin Graphite.

Vrcholem druhé úrovně byla nová kolekce GROHE Allure Gravity Private Collection. Tato řada baterií, která spojuje štíhlou čtvercovou siluetu s neomezenými možnostmi přizpůsobení, se dodává s vyměnitelnými krycími deskami, které jsou precizně vyrobeny ze skla, zrcadla nebo mramoru. Společnost GROHE spolupracuje s firmou Caesarstone, světovým průkopníkem v oblasti prémiových pracovních desek, na výrobě krycích desek v nadčasovém designu a s nadčasovou kvalitou. Expozici uzavírala první úroveň, která byla věnována kolekci GROHE Icon 3D. Tyto exkluzivní baterie vyrobené 3D tiskem z kovů posouvají udržitelným způsobem hranice možného, pokud jde o míru přizpůsobení koncovému zákazníkovi.

www.grohe.cz