14.07.2023 | Zprávy
Inovace, trendy a navazování kontaktů. To vše čekalo na odborníky ze sanitárního průmyslu z celého světa, kteří se sešli mezi 30. květnem a 2. červnem v portugalském Lisabonu na akci GROHE X Professional.
Účastníci nejenže dostali příležitost navštívit zážitkový showroom GROHE Experience Center v Lisabonu a továrnu ve městě Albergaria, ale i speciální značkový showroom GROHE. Nabídka GROHE Professional v něm byla představena ve čtyřech oblastech. V prvních dvou se předváděly produkty jako je recirkulační sprcha GROHE Everstream, nová barva Phantom Black a nová ruční sprcha GROHE Tempesta. Zbylé dvě prezentovaly snahu značky o posílení odvětví exkluzivními komplexními balíčky produktů, školením a servisem.
„Jsme rádi, že akce GROHE X Professional byla tak úspěšná. Přímý kontakt s našimi profesionálními partnery je pro nás zásadní. Stejně tak je důležité, abychom se v rámci sanitárního průmyslu propojili a zamysleli nad možnými způsoby spolupráce. Pevně věříme, že právě toto představuje základ trvale udržitelného růstu a inovací, a do těchto vztahů budeme nadále investovat,“ uvedl Jonas Brennwald, Leader LIXIL EMENA.
Podznačka GROHE Professional představena ve čtyřech oblastech
Díky řadě GROHE Professional vytvořila společnost GROHE jedinečnou nabídku produktů a služeb šitou na míru potřebám velkoobchodů se sanitární keramikou, instalatérů, showroomů, projektových zákazníků a kuchyňských studií. V rámci akce GROHE X Professional mohli naši partneři prozkoumat tuto širokou nabídku podrobněji. Podznačka GROHE Professional zahrnuje více než 700 produktů, které jsou k dispozici výhradně prostřednictvím tradičních velkoobchodních kanálů. V Lisabonu mohli zákazníci a novináři poznat inovace v oblasti Novinky, například povrchovou úpravu Phantom Black, nejnovější přírůstek do kolekce GROHE Colors. Díky speciální technice lakování jsou všechny produkty GROHE Phantom Black trvanlivější a odolnější proti korozi, vyblednutí a poškrábání než dosavadní černé varianty vyráběné práškovým lakováním. Mezi další vystavené produkty patřila ruční sprcha GROHE Tempesta s praktickým přepínačem, který jediným stisknutím umožňuje měnit režim proudu, a nová keramika se zaoblenými okraji GROHE BauEdge.
Oblast GROHE Everstream představila řešení, jakým mohou domácnosti zmírnit svůj negativní dopad na planetu a její zdroje. Recirkulační sprcha GROHE Everstream byla navržena tak, aby uživatelům poskytla zážitek ze sprchování, který očekávají, ale s co nejmenší spotřebou čerstvé vody. V recirkulačním režimu je voda nahromaděná v odtoku pumpována do oběhu, který zachovává požadovanou teplotu a vodu hygienicky ošetřuje. Spotřebuje se tak méně energie a šetří se voda, která by jinak odtékala do kanalizace.
Jak podpořit profesionály v místě prodeje? Na tuto otázku se zaměřila oblast Obchod, ve které byla představena nedávno spuštěná kampaň GROHE Professional B2B2C. Tato kampaň oslavuje partnerství mezi koncovými zákazníky a jejich profesionálním partnery při realizaci individuálních koupelnových řešení.
V oblasti GIVE byla účastníkům představena strategie značky propagující instalatérskou profesi a navyšování počtu kvalifikovaných pracovníků. Program GIVE (GROHE Installer Vocational Training and Education) podporuje instalatérské školy v tom, aby poskytovaly mladým instalatérům dobrý základ pro úspěšný start jejich kariéry. Společnost GROHE již v regionu EMENA spolupracuje se 65 školami. Dále jsme se zaměřili na partnerství s globální platformou WorldSkills International, která slouží ke zvyšování viditelnosti a uznání kvalifikovaných osob. Součástí této spolupráce je podpora soutěží v oblasti instalatérství a topenářství na veletrzích EuroSkills 2023 v Gdaňsku a WorldSkills 2024 v Lyonu.
Akce GROHE X Professional představuje po digitální konferenci GROHE X Summit, která se konala na začátku března, druhé pokračování našich živých akcí. Společnost GROHE chce svým hybridním přístupem zajistit co nejlepší přístup k informacím a novinkám ze světa GROHE pro své zákazníky a partnery.
Této jedinečné akce se zúčastnila i naše redakce. Až adrenalinovým zážitkem byla návštěva továrny ve městě Albergaria, kde jsme měli možnost vidět, jak se tekoucí, roztavený kov postupně přemění na dokonalé a designově špičkově vypadající vodovodní baterie. V zážitkovém centru jsme shlédli celou plejádu produktů GROHE různých funkcí a designůa domů jsme se vraceli s myšlenkami na rekonstrukci a vybudování nové koupelny.
Celý článek najdete v časopise Obklady, dlažba & sanita 3/2023, který si můžete ONLINE prohlédnout ZDE.