27.06.2023 | Zprávy
GROHE Professional zjednodušuje každodenní práci našich profesionálních partnerů
Specializované portfolio produktů umožňuje efektivní plnění zakázek, snadnou instalaci a maximální kvalitu. Koncept služeb a školení na míru nabízí podporu zkušeným i začínajícím profesionálům.
Sanitární průmysl se nachází na rozcestí. Z důvodu ochrany životního prostředí a demografických změn roste poptávka po zlepšení stavu nemovitostí. S tím jdou ruku v ruce neustále se zvyšující očekávání zákazníků a také složitost a časová náročnost instalace produktů, které požadují. Ačkoli by to měl být pro výrobce sanitárních produktů důvod k radosti, ukazuje se, že má tato mince dvě strany. Průměrně 65 %[1] instalatérů a firem přichází o zakázky z důvodu nedostatku pracovních sil. Objednávky se plní, ale montážní firmy nemohou tuto rostoucí poptávku uspokojit.
Zde přichází na řadu GROHE Professional. Podznačka GROHE přizpůsobená potřebám instalatérů, která si klade za cíl jediné – zjednodušit každodenní práci instalatérů.
GROHE Professional se skládá ze specializovaného portfolia produktů, které zahrnuje spolehlivé bestsellery, jako je GROHE Eurosmart, nebo schované šampiony, jako je GROHE Rapido SmartBox. Tyto špičkové produkty jdou ruku v ruce s komplexním konceptem služeb a školení, jehož srdcem je nový program GIVE GROHE Professional.
„Prostřednictvím podznačky GROHE Professional zdůrazňujeme náš závazek vůči našim profesionálním partnerům. Na základě našich zkušeností a odborných znalostí jsme sestavili komplexní balíček výrobků a služeb, který nabízí sanitárnímu průmyslu řešení pro dnešní i budoucí výzvy. Instalatéři jsou páteří našeho odvětví, takže pro nás jako spolehlivého partnera je samozřejmostí pomáhat jim v jejich každodenní práci, jak nejlépe umíme,“ říká Jonas Brennwald, Leader, LIXIL EMENA.
Ikonické bestsellery a schovaní šampioni: portfolio GROHE Professional
Podznačka GROHE Professional podává instalatérům pomocnou ruku v podobě osvědčených bestsellerů, jako je GROHE Eurosmart, rodina termostatů GROHTHERM nebo noví schovaní šampioni – podomítkové systémy GROHE Rapido SmartBox či GROHE Rapid SLX. Portfolio, které oceňují odborníci po celém světě, je postaveno na jasně definovaných hodnotách značky – spolehlivé kvalitě, nadčasovém designu, inovativních technologiích, snadné a rychlé instalaci a v neposlední řadě také vysoké míře udržitelnosti výroby i použití. Tyto vlastnosti nejen usnadňují život a práci instalatérům, ale také přispívají ke spokojenosti klientů a tím i k dlouhodobě úspěšnějším obchodním vztahům. Další výhodou portfolia GROHE, která šetří čas a zároveň pomáhá firmám růst, je koncept Perfect Match. Jedná se o ucelená řešení vzájemně sladěných produktů, a to tvarem i funkcí. Shoda je u příslušných produktů výrazně označena na balení. To nejen zjednodušuje proces konzultací, ale také zlepšuje možnosti prodeje prostřednictvím rozšíření původního projektu na vytvoření zcela nové kuchyně nebo koupelny.
Budoucnost je nyní: školení pro novou generaci instalatérů
Výrazný nedostatek mladých talentů v instalatérské branži si vybírá svou daň na prosperujících firmách. Aby tomuto vývoji čelila a pomohla zákazníkům najít nové kvalifikované zaměstnance, představila společnost GROHE dva specializované programy pro etablované instalatéry i nadané studenty. V rámci programu GIVE (GROHE Installer Vocational Training and Education) podporuje společnost GROHE odborná učiliště a technické školy v celém regionu EMENA při školení a vzdělávání začínajících instalatérů. Těmto vzdělávacím institucím dodává špičkové vybavení a moderní učebnice a pracovní sešity. Po ukončení studia společnost GROHE podporuje studenty při získávání pracovních zkušeností nebo stáží u partnerů společnosti GROHE.
Další možnosti ke studiu přináší digitální zážitková platforma GROHE X. Nebo specializované GROHE Plumber Trucky, ve kterých se lze naučit novým dovednostem a technikám v reálných situacích.
Objevit více o podznačce GROHE Professional na naší digitální zážitkové platformě GROHE X.
[1] USP, zpráva European Mechanical Installation Monitor Q4 2019, 2020