25.04.2023 | Zprávy
V rámci programu „GROHE Installer Vocational Training and Education“ (GIVE) spolupracuje společnost GROHE s institucemi, které nabízejí učňovské vzdělávání v oboru instalatérství v regionu EMENA. V České republice byly v nedávné době otevřeny 3 vzdělávací učebny – v Otrokovicích na Střední průmyslové škole Otrokovice, na Střední škole řemesel ve Frýdku Místku a v Hradci Králové na střední škole Vocelova.
Budoucí instalatéři budou mít v těchto učebnách možnost seznámit se s nejnovějšími produkty a technologiemi GROHE a vyzkoušet si je v praxi. Jde například o funkce koupelnových baterií, instalačních systémů a dalších výjimečných produktů. K dispozici budou mít také podporu odborníků a široké portfolio vzdělávacích materiálů.
Získají tak znalosti o nejmodernějších technologiích a inovacích v sanitárním průmyslu. To zajistí, že ještě než se vrhnou na dráhu profesionálního instalatéra, budou plně schopni instalovat a servisovat neustále rostoucí sortiment výrobků GROHE.
Od 9. 2. 2023 slouží nová učebna studentům na Střední průmyslové škole Otrokovice. V prostorách vybavených nejmodernějšími sanitárními výrobky si mohou vyzkoušet rozmanité montážní práce. Obdobnou učebnu využívají od 16. 9. 2022 také studenti střední školy Vocelova v Hradci Králové. Praktickou výuku s výrobky, které se v dnešní době běžně používají v praxi, tu absolvují žáci oboru instalatér a mechanik instalatérských a elektrotechnických zařízení. Další školou s moderní učebnou vybavenou GROHE výrobky je Střední škola řemesel ve Frýdku Místku, kde byla učebna otevřena 25. 11. 2022.
GIVE - výuka s celospolečenským dopadem
Vzhledem k nedostatku kvalifikovaných instalatérů v sanitárním průmyslu je důležitější než kdy jindy nabídnout atraktivní vzdělávací program, který mladým lidem pomůže získat potřebné znalosti a zajistit si tak budoucí uplatnění. Proto přišla společnost GROHE s programem „GROHE Installer Vocational Training and Education“ (GIVE), ve kterém podporuje již 40 instalatérských škol v regionu EMENA. GIVE tak umožňuje školicím institucím poskytovat jednotný koncept s moderním vybavením a školicími materiály a nabízí účastníkům školení možnost získat uznávaný mezinárodní certifikát. Aby bylo zajištěno špičkové vzdělání, vyvinula společnost GROHE plně funkční školicí prostředí, kde mohou účastníci školení využívat rozsáhlé odborné znalosti této globální značky.
Za mimořádný úspěch v tomto ohledu lze považovat otevření první školy programu GIVE v severozápadní Africe, a to v hlavním městě Ghany Akkře. „Plánujeme také používat speciálně navržený truck, který je vybaven stejným výcvikovým zařízením jako naše partnerské školy. To nám umožní přilákat ještě více škol po celém světě,“ říká Timo Kurz, Leader Training LIXIL EMENA. Společnost GROHE se již několik let věnuje podpoře mladých lidí z rozvojových zemí a spolupracuje se silnými partnery, např. s německou nevládní organizací Don Bosco Mondo, a nabízí jim vzdělávací příležitosti a kariérní perspektivu. V souladu s vytyčenou cestou navázala společnost GROHE spolupráci s organizací SOS dětské vesničky. První škola tohoto projektu se bude nacházet v Beninu v severozápadní Africe.
O značce GROHE
GROHE je přední světovou značkou komplexních koupelnových řešení a kuchyňských vodovodních baterií. Od roku 2014 je GROHE součástí silného značkového portfolia společnosti LIXIL, průkopnického výrobce vodohospodářských technologií a vybavení budov. Každý výrobek GROHE je vychází z hodnot značky: kvalita, technologie, design a udržitelnost. Poskytuje proto „čistou radost z vody“. Hlavní produkty portfolia, například řady GROHE Eurosmart a GROHE Thermostat, jakož i převratné inovace, například systém GROHE Blue water, tyto hodnoty dokonale ztělesňují. V souladu s potřebami zákazníků vytváří společnost GROHE udržitelná produktová řešení, která zlepšují život a přinášejí spotřebitelům přidanou hodnotu. V zájmu usnadnění každodenní práce svých profesionálních partnerů poskytuje značka GROHE rovněž komplexní nabídku služeb včetně programu GIVE, což je školicí program určený nové generaci instalatérů.
Voda je vlastním živlem všech těchto produktů a služeb a proto značka GROHE posiluje strategii odpovědnosti v rámci společnosti LIXIL hodnotovým řetězcem, který šetří veškeré zdroje: od výroby, která minimalizuje emise CO2, přes technologie výrobků spořící vodu a energii a eliminaci zbytných plastů v obalech až po zavádění výrobků s certifikací Cradle to Cradle Certified®. Prostřednictvím hybridní značky GROHE X společnost GROHE dává tomuto odvětví další podněty. Digitálně prostřednictvím portálu Brand Experience Hub, ale i fyzicky či hybridně prostřednictvím značky GROHE X a v Komunikačním středisku Communication Experience Center v Hemeru i na cestách prostřednictvím vozidel GROHE X Motion Truck: Značka spojuje lidi a uskutečňuje tak prioritu společnosti LIXIL „učinit lepší domov skutečností všude a pro každého“.
*Zahrnuje projekty kompenzace CO2, další informace naleznete na adrese green.grohe.com.
O společnosti LIXIL
Společnost LIXIL (kód Tokyo Stock Exchange: 5938) vyvíjí průkopnické vodohospodářské technologie a vybavení budov, jež pomáhají při zvládání všedních problémů a zvyšují kvalitu životního prostoru - všude a pro všechny. V návaznosti na japonské kulturní dědictví vyvíjíme špičkové technologie a využíváme náš inovační potenciál k vytváření vysoce kvalitních produktů, které našim zákazníkům usnadňují život. Jedinečnost společnosti LIXIL spočívá ve způsobu naší práce: Vyvažujeme uživatelsky zaměřený design, podnikatelského ducha a zodpovědný rozvoj činností se s důrazem na usnadnění přístupu k pokrokovým technologiím a kvalitním produktům pro všechny. Tento přístup uskutečňujeme prostřednictvím předních značek: INAX, GROHE, American Standard a TOSTEM. Přibližně 55 tisíc zaměstnanců ve více než 150 zemích světa se hrdě podílí na výrobě produktů, které jsou součástí každodenního života více než miliardy lidí.
Další informace naleznete na adrese www.lixil.com.