09.03.2023 | Zprávy


Na první virtuální GROHE X Summit se registrovalo téměř 9 500 hostů

První den se ve dvou přednáškách, panelové diskusi, Masterclass workshopu a třech informativních Fact Snacks odráželo téma, jaké místo lze nazývat domovem. Odborníci a seniorní zástupci společnosti GROHE se podělili o poznatky ze svého oboru, které se týkaly trendů utvářejících budoucnost našich domácností. 

Přednášky, panelové diskuse, Masterclass workshopy a mnoho dalších. První den premiérového GROHE X Summitu s podtitulem „Caring for Water“ představil vedení společnosti GROHE, experty, výzkumné pracovníky a osobnosti z businessu, kteří diskutovali o četných sociálních, ekonomických a environmentálních problémech, kterým dnes čelíme. První den třídenní akce se zaměřil na otázku, kdy nějaké místo nazýváme domovem, a také na to, jak se naše domovy vyvíjejí v průběhu času. Den byl plný jedinečných poznatků, inspirativních rozhovorů a vzrušujících diskusí. „Voda je základem života a naší společnou vášní. A potřebuje ochranu, nyní více než kdy jindy," prohlásil Jonas Brennwald, Leader LIXIL EMENA, když virtuálně přivítal registrované diváky, hosty a odborníky na digitální zážitkové platformě GROHE X.

Jako první vystoupila Elina Hiltunen, finská výzkumnice a poradkyně v oblasti futurologie. Její práce za posledních dvacet let vyústila v analýzu, podle níž jsou klíčem k úspěšné budoucnosti schopnosti předvídat, inovovat a komunikovat. Elina se ve své přednášce zabývala technikami a dovednostmi, které nám mohou pomoci předvídat budoucnost a najít lepší cestu vpřed.

Poté jsme si položili otázku – jak si představit domov budoucnosti? To je zásadní otázka nejen pro obchodní aktivity společnosti GROHE, ale i pro celý sanitární průmysl. Proto se u kulatého debatního stolu sešlo hned několik odborníků: Jonas Brennwald, Leader, LIXIL EMENA, Katrin Franzen-Löhning, Leader Market Research, LIXIL EMENA, Gudy Herder, futuroložka a Steve Collinge, Managing Director ve firmě Insight Retail Group. Diskutovali o trendech, chování spotřebitelů a vědeckých výzkumech v této oblasti. Katrin Franzen-Löhning debatu uzavřela slovy: „Pozorujeme vyšší potřebu odpočívat a mít vědomý čas pro sebe. A co se týče udržitelnosti, už ji nejde nazvat trendem. Je to samozřejmost a závazek. Zákazníci chtějí produkty, které šetří peníze a vodu.“

První masterclass analyzovala vliv megatrendů na produktový design

Během první masterclass v rámci summitu s názvem „Přizpůsobeno našim potřebám: Design interiéru a produkty pro nové prostory“ odborníci společnosti LIXIL Patrick Speck, Leader LIXIL Global Design EMENA, a Carina Buhlert, Leader LIXIL Global Design Brand Environment, diskutovali o potřebách a silách, které určují měnící se očekávání zákazníků. Megatrendy, které určují tyto faktory, jsou pro společnost GROHE urbanizace, udržitelnost a péče o fyzické i duševní zdraví. Mnoho současných trendů v interiérovém designu lze vysledovat v působení těchto sil. Carina Buhlert i Patrick Speck vysvětlili, že „GROHE se snaží odrážet neustále rostoucí poptávku po individualitě a stylu v rámci svého produktového portfolia s různými povrchovými úpravami, podznačkami a technologickými inovacemi. Prostřednictvím našich produktů chceme posílit pocit sounáležitosti, protože domov je v konečném důsledku hlavně pocit.“

Na závěr prvního dne třídenního summitu se tři Fact Snacks věnovaly řadě témat: vztahům se zákazníky s Doreen Radis, Leader CRM & Loyalty, LIXIL EMENA, inovacím založeným na poznání s Jungbeom Han, Senior Designer LIXIL Global Design EMENA, a novým nadčasovým barvám a inovativním povrchovým úpravám s Benjaminem Krausem, Leader Categories, LIXIL EMENA. Společnost GROHE děkuje všem hostům, účastníkům a partnerům za to, že se tento první den setkal s velkým úspěchem. Druhý a třetí den se ponoříme ještě hlouběji pod hladinu, abychom zjistili, jaká je budoucnost vody a našeho vztahu k ní. 

Přečtěte si více o hlavních zjištěních, která byla diskutována na premiérovém GROHE X Summitu „Caring for Water“ na naší zážitkové platformě GROHE X

+++ Více informací a dodatečné tiskové materiály jsou k dispozici na tomto odkazu. +++