03.08.2022 | TIPY

Zlatá barva symbolizuje vznešenost a luxus. Připomíná nám odlesky slunce a má tak velmi pozitivní účinek na psychiku a unavená tělo. Pokud si dopřejete zlatou výbavu v koupelně, získáte nádherné místo k relaxaci. 

Zlatá patří mezi barvy, které vyniknou, i když ji použijete jen v malém množství. Koupelna je tak ideálním místem, kterému můžete dopřát alespoň malý dotek zlata například s pomocí koupelnových a sprchových baterií GROHE. Baterie z řady Allure jsou k dispozici v široké škále barevných a povrchových úprav, včetně kartáčovaného povrchu Cool Sunrise v odstínu zlaté. 

Odstíny zlaté umí doplnit tradiční bílou, ale luxusního vzhledu docílíte v kombinaci s černou barvou. Rozumí si také s mramorem. Ačkoliv jde o barvu studeného kovu, dodá prostoru příjemné teplo a rozsvítit dokáže i tmavší koupelny. 

Značka GROHE nabízí produkty, které uspokojí vysoké nároky zákazníků a pomohou jim vytvořit jejich osobní útočiště. Nezávisle na tom, zda chcete navrhnout wellness pro luxusní hotelový rezort nebo soukromou koupelnu, společnost GROHE nabízí svobodu přizpůsobit prostor potřebám vašich zákazníků. Moderní design a pečlivě vybrané materiály, povrchové úpravy a barvy v kombinaci se špičkovými technologiemi vyniknou v každém interiéru.

Populární řada baterií GROHE Allure byla inovována. Odkaz designu uchvacuje svým minimalistickým a mimořádně štíhlým designem – nyní ještě přitažlivějším díky silné organické estetice. Spojením nejmodernější vodní technologie s německým řemeslným zpracováním nabízí baterie zvláštní přednost: Díky výrazné haptické zpětné vazbě nabízí přesné ovládání tříotvorové umyvadlové baterie jedinečný hmatový zážitek a zlepšuje interakci.

Nová generace řady baterií GROHE Allure nabízí designérům a architektům možnost vytvořit dokonale harmonický zážitek z koupelny podle osobního vkusu svých zákazníků. Všestranná řada zahrnuje také podlahové baterie a vanové vodopádové baterie, které umožňují dosáhnout holistického sladěného designu celé koupelny. Baterie z řady Allure jsou k dispozici v široké škále barevných a povrchových úprav: chromové, kartáčovaný povrch Cool Sunrise, kartáčovaný povrch Warm Sunset a Hard Graphite. Jdou tak ruku v ruce s doplňky ze stejnojmenné řady.

Tyto exkluzivní nové produkty jsou určeny především architektům a designérům, kteří chtějí přeměnit koupelny svých klientů na holistickou wellness oázu v domově. Tím se stávají dokonalým místem pro regeneraci těla, mysli a duše. Baterie GROHE Allure se vyznačuje progresivním designem, který umožňuje plnou koordinaci designu a vytváří jedinečné koupelnové zážitky. Tyto nezapomenutelné, jedinečné prostory vyniknou v každém projektu. Paleta pečlivě vybraných barev a povrchových úprav navíc umožňuje architektům a designérům přidat svůj osobní dotek,“ říká Patrick Speck, vedoucí LIXIL Global Design, EMENA.

Objevte další koupelnové produkty a vytvořte si osobní domácí lázně v našem centru digitálních zážitků GROHE X.

O společnosti GROHE 

GROHE je předním světovým výrobcem koupelnových řešení a kuchyňských baterií, který zaměstnává přes 7 000 zaměstnanců ve 150 zemích světa – 2 600 z toho v Německu. Od roku 2014 je GROHE součástí prestižní japonské obchodní skupiny LIXIL, která je zaměřena na vodohospodářské a stavební produkty. Aby každý produkt značky GROHE nabízel „Pure Freude an Wasser“, čistý prožitek z vody, je založen na čtyřech klíčových hodnotách společnosti – kvalitě, technologii, designu a udržitelném rozvoji. Renomované stálice sanitárního průmyslu, například baterie GROHE Eurosmart nebo řady termostatických baterií, ale také revoluční inovace, jako je kuchyňský systém GROHE Blue, podtrhují expertízu a technologické know-how této tradiční německé značky. GROHE vytváří inteligentní, obohacující a udržitelná produktová řešení, která jsou zaměřena na požadavky zákazníků a nabízí bezkonkurenční přidanou hodnotu s pečetí kvality „Made in Germany“: veškerý výzkum, vývoj a design jsou protkány do jednoho integrovaného procesu v rámci našich německých továren. GROHE bere společenskou odpovědnost firem velmi vážně a její hodnotový řetězec je zaměřen na uchovávání omezených přírodních zdrojů. Od dubna 2020 je celosvětová výroba této společnosti zcela uhlíkově neutrální. Do roku 2021 je její ambicí také úplná eliminace jednorázových plastů v baleních.

Jen v průběhu posledních deseti let potvrdilo jedinečnost produktů GROHE více než 490 ocenění za design a inovativní technologie, ale také za udržitelný rozvoj. Společnost GROHE jako první ve svém odvětví získala ocenění CSR Award německé spolkové vlády a ocenění German Sustainability Award 2021 v kategoriích „Zdroje“ a „Design“. V rámci kampaně „50 lídrů v oblasti udržitelnosti a klimatu“ je společnost GROHE také hnací silou udržitelné transformace.

O společnosti LIXIL

Společnost LIXIL vyrábí revoluční vodní a stavební řešení, které řeší každodenní výzvy a zlepšují život našim zákazníkům po celém světě. Vytváříme přední technologie na základě našeho japonského dědictví a investujeme do výzkumu, jehož výsledkem jsou vysoce kvalitní produkty, které přeměňují domácnosti. Skutečnou podstatou obchodních aktivit společnosti LIXIL je však způsob, jakým je realizujeme – skrze smysluplný design, podnikatelské odhodlání, dostupnost prémiových produktů pro všechny a společenskou odpovědnost. Součástí naší skupiny jsou přední světové značky jako například INAX, GROHE, American Standard nebo TOSTEM. Přes 60 000 kolegů ve více než 150 zemích světa hrdě pracuje na produktech, které používá více než miliarda lidí každý den. Objevte více na webových stránkách www.lixil.com

www.grohe.cz