15.04.2021 | TIPY

Nejlepší z nejlepších: kuchyňská baterie GROHE Zedra přesvědčuje odborníky a spotřebitele a získává cenu Kitchen Innovation Award 2021.

  • Kitchen Innovation Award 2021: baterie GROHE Zedra získává cenu „Golden Award – Best of the Best“ v kategorii „Kuchyňské baterie a dřezy“ 
  • Porota ocenila zejména uživatelské pohodlí, inovace, výhody oproti konkurenci, design a ergonomii 
  • Baterie GROHE Zedra zjednodušuje každodenní úkony v kuchyni díky inovativní trojité sprše

Je to oficiální: Koncoví zákazníci důvěřují kvalitám baterie GROHE Zedra. Nová generace slavné řady kuchyňských baterií získala cenu „Golden Award – Best of the Best“ v kategorii „Kuchyňské baterie a dřezy“ v rámci prestižní ankety Kitchen Innovation Award 2021. Porota a spotřebitelé byli ohromeni intuitivním ovládáním a pestrou funkční výbavou této kuchyňské baterie.

Mezi uživatelsky přívětivé funkce baterie GROHE Zedra patří například trojitá sprcha Triple Spray, který je dosud unikátní v produktovém portfoliu GROHE a nabízí přidaný komfort pro každodenní kuchyňské výzvy. Zedra je skvělým příkladem filozofie výrobků společnosti GROHE: design zaměřený na spotřebitele v kombinaci se špičkovými technologiemi, které navíc umožňují ekologičtější spotřebu vody. Proto je ocenění pro GROHE velkým uznáním, protože je „od spotřebitelů, pro spotřebitele“ a oceňuje zejména výrobky, které vynikají v oblasti designu, inovací, uživatelského pohodlí, ergonomie a přínosů pro uživatele. 

Vždy dokonalá kombinace: Flexibilní ovládání pro každou situaci 

Moderní kuchyňská baterie musí nejen dobře vypadat, ale také být funkční a pohodlná – musí to být zkrátka opravdový kuchyňský pomocník. Řada GROHE Zedra, která je k dispozici  

v chromovém provedení nebo nerezové SuperSteel, splňuje tyto požadavky díky svým univerzálním funkcím. Vytahovací sprchová hlavice vám dodá flexibilitu a je ideální pro přípravu pokrmů i čištění dřezu. Zcela jedinečným benefitem je sprcha se třemi režimy proudu. Pokud potřebujete velmi intenzivní proud pro čištění odolných nečistot a mastných skvrn, zvolte režim Blade Spray, zatímco tradiční sprchový proud je ideální pro oplachování zeleniny. Laminární proud pak poskytuje rovnoměrný, souvislý proud vody, při kterém nehrozí stříkání vody kolem umyvadla. Díky magnetickému dokování se sprcha po dokončení práce zasune zpět do své polohy – hladce a snadno. To platí i pro instalaci baterie: Díky montážnímu systému GROHE FastFixation Plus je instalace bezproblémová. Díky baterii GROHE Zedra tak bude modernizace kuchyně hračkou.

Tryskový proud Blade Spray je výkonný, ale ve srovnání s běžným sprchovým proudem šetří až 70 % vody. Díky tomu jsou baterie Zedra průlomovými produkty pro udržitelnější spotřebu vody. Integrované tlačítko pro pozastavení na sprchové rukojeti navíc umožňuje kdykoliv zastavit průtok vody, například při přesouvání sprchy mezi hrnci. Tato funkce pomáhá nejen šetřit vodou, ale také zabraňuje nechtěnému vytopení kuchyňské linky. Baterie GROHE Zedra přináší větší uživatelský komfort a udržitelnou spotřebu vody pro kuchyně vašich zákazníků. 

Baterie GROHE Zedra nabízí také celou řadu výhod v oblasti bezpečnosti a péče o zdraví. Oddělené vnitřní rozvody zaručují, že se pitná voda uvnitř baterie nikdy nedostane do kontaktu s olovem a niklem. Baterie GROHE Zedra jsou proto mimořádně bezpečné, zejména pro domácnosti s malými dětmi. 

Dotek moderní doby: spojení baterií Zedra a ovládání EasyTouch 

Bez ohledu na intenzitu proudu nabízejí baterie Zedra vždy snadný a intuitivní provoz. Příkladem je hlavně model Zedra Touch, tedy verze vybavená technologií GROHE EasyTouch. Tato technologie umožňuje uživatelům ovládat proud vody dotykem ruky, zápěstí nebo lokte. Dotykové ovládání je ideální pro manipulaci se špinavýma rukama, zejména při přípravě syrového masa  a ryb. Teplotu vody pro funkci EasyTouch lze předem nastavit pomocí integrovaného směšovacího ventilu, který zajišťuje bezpečnou teplotu vody a zabraňuje opaření.

O společnosti GROHE

GROHE je předním světovým výrobcem koupelnových řešení a kuchyňských baterií, který zaměstnává přes 7 000 zaměstnanců ve 150 zemích světa – 2 600 z toho v Německu. Od roku 2014 je GROHE součástí prestižní japonské obchodní skupiny LIXIL, která je zaměřena na vodohospodářské a stavební produkty. Aby každý produkt značky GROHE nabízel „Pure Freude an Wasser“, čistý prožitek z vody, je založen na čtyřech klíčových hodnotách společnosti – kvalitě, technologii, designu a udržitelném rozvoji. Renomované stálice sanitárního průmyslu, například baterie GROHE Eurosmart nebo řady termostatických baterií, ale také revoluční inovace, jako je kuchyňský systém GROHE Blue, podtrhují expertízu a technologické know-how této tradiční německé značky. GROHE vytváří inteligentní, obohacující a udržitelná produktová řešení, která jsou zaměřena na požadavky zákazníků a nabízí bezkonkurenční přidanou hodnotu s pečetí kvality „Made in Germany“: veškerý výzkum, vývoj a design jsou protkány do jednoho integrovaného procesu v rámci našich německých továren. GROHE bere společenskou odpovědnost firem velmi vážně a její hodnotový řetězec je zaměřen na uchovávání omezených přírodních zdrojů. Od dubna 2020 je celosvětová výroba této společnosti zcela uhlíkově neutrální. Do roku 2021 je její ambicí také úplná eliminace jednorázových plastů v baleních.

Jen v průběhu posledních deseti let potvrdilo jedinečnost produktů GROHE více než 490 ocenění za design a inovativní technologie, ale také za udržitelný rozvoj. Společnost GROHE jako první ve svém odvětví získala ocenění CSR Award německé spolkové vlády a ocenění German Sustainability Award 2021 v kategoriích „Zdroje“ a „Design“. V rámci kampaně „50 lídrů v oblasti udržitelnosti a klimatu“ je společnost GROHE také hnací silou udržitelné transformace.

O společnosti LIXIL

Společnost LIXIL vyrábí revoluční vodní a stavební řešení, které řeší každodenní výzvy a zlepšují život našim zákazníkům po celém světě. Vytváříme přední technologie na základě našeho japonského dědictví a investujeme do výzkumu, jehož výsledkem jsou vysoce kvalitní produkty, které přeměňují domácnosti. Skutečnou podstatou obchodních aktivit společnosti LIXIL je však způsob, jakým je realizujeme – skrze smysluplný design, podnikatelské odhodlání, dostupnost prémiových produktů pro všechny a společenskou odpovědnost. Součástí naší skupiny jsou přední světové značky jako například INAX, GROHE, American Standard nebo TOSTEM. Přes 60 000 kolegů ve více než 150 zemích světa hrdě pracuje na produktech, které používá více než miliarda lidí každý den. Objevte více na webových stránkách www.lixil.com

www.grohe.cz

Fotogalerie

Podívejte se také na související fotogalerii.