08.01.2021 | TIPY
I když je značka Versace známá především pro své výstřední kousky oblečení, nezůstává pozadu ani v oblasti koupelnového designu. Luxusní provedení obkladů a dlažeb, které na českém trhu nabízí prodejce M.B. KERAMIKA, je navíc v některých případech dostupné i pro uživatele se standardním rozpočtem. Investice do této značky znamená originální koupelnu, která může disponovat stejnými vzory jako oblečení či další doplňky ikonické značky Versace.
Přední módní značky již delší dobu nepropisují své ikonické vzory pouze do oblečení či doplňků. Naopak neustále rozšiřují své pole působnosti a objevují se na místech či produktech, kde by je laik na první pohled nečekal, například u obkladů a dlažeb. „V tomto segmentu již delší dobu působí i světoznámá značka Versace, která se dlouhodobě pyšní vysokou exkluzivitou. V případě obkladů a dlažeb se to týká především použití nezaměnitelných vzorů jako je medusa, řecký meandr nebo barokní vzor,“ popisuje Martin Bezděk, jednatel firmy M.B.KERAMIKA, která obklady značky Versace na českém trhu nabízí. Díky těmto nezaměnitelným vzorům koupelnu či jiný prostor v interiéru protkne silný nádech luxusu.
Zároveň to však neznamená, že by pořízení keramiky Versace mělo znamenat cenově nedostupnou záležitost. Obklady i dlažba této značky se dají pořídit i za cenu, která je hluboko pod 2 tisíci korun za metr čtvereční. To je cena srovnatelná s obklady a dlažbou ve stejné kvalitě od běžných výrobců designových obkladů a dlažeb, kteří nespolupracují s módními návrháři.
„Je důležité zmínit, že i přes relativně nízkou cenu například u obkladů série Solid Gold se tento fakt nijak neprojevuje na kvalitě. Značka Versace v tomto velmi dbá na své jméno a u každého výrobku plní ty nejvyšší standardy. Všechny produkty navíc musí být schválené módním domem. A je samozřejmostí, že v nabídce značky lze nalézt i exkluzivní designově propracovanější obklady se zlatými dekoracemi nebo složité mozaiky, jejichž cena je i stonásobně vyšší,“ uvádí Martin Bezděk.
Novinky pro letošní rok představila značka na loňském veletrhu Cersaie v italské Boloni. „Uchvátila nás zejména dřevěná imitace vzácného ebenu nebo imitace kamene, který je podobný meteoritu. Již na samotném veletrhu nám bylo při osobním prozkoumání jasné, že zařazením do naší současné nabídky jsme nemohli udělat chybu. Kromě zmíněných pak mohou zájemci využít i například netypické dlaždice a obklady se zdobnými písmeny abecedy, což je nejnovější designový prvek značky,“ doplňuje Bezděk.
Nový interiér koupelny zahalené v značce Versace nabízí jejím uživatelům také tu výhodu, že si mohou do svého šatníku pořídit oblečení a doplňky, které s ním budou sladěny. Specifický rukopis značky Versace se totiž odráží jak na obkladech a dlažbě, tak i na luxusních oděvech, špercích, kabelkách a dalších módních doplňcích. Například v podobě již zmíněných písmen.
Pokud tedy chce dát uživatel najevo svůj vytříbený vkus i smysl pro estetiku a detail, může být právě design Versace vhodnou volbou pro jeho koupelnu, obývák nebo další místnosti. Různé vzory a imitace přírodních materiálů uspokojí i ty nejnáročnější, zároveň je řada z nich cenově dostupná. Je tedy na každém, pro jaký vzhled se rozhodne. Ať už padne volba na jakékoliv provedení, v každém případě bude koupelná či jiná část interiéru působit luxusním dojmem, který se ani po letech neokouká.