31.10.2024 | Zprávy
Co je pro spotřebitele klíčové při výběru nového sprchového systému?
V mezinárodním průzkumu oslovila společnost GROHE, přední globální značka kompletních koupelnových řešení a kuchyňského vybavení, 2 500 lidí z pěti evropských zemí, aby odpověděli na tuto otázku [1].
Pět hlavních prodejních argumentů:
1. 77 % kvalita
2. 64 % cena
3. 52 % funkční výbava
4. 31 % udržitelnost
5. 31% design
5 priorit, jedno řešení: GROHE Tempesta
GROHE Tempesta 110 splňuje všechny požadavky. Tento cenově dostupný bestseller je vybaven funkcemi prodlužujícími jeho životnost, jako je ShockProof, silikonový kroužek, který chrání sprchu před poškozením při upuštění. Díky důmyslnému přepínači SmartSwitch na zadní straně ruční sprchy snadno ovládnete tři režimy proudu. Jedním dotykem přepnete mezi uklidňujícím Rain, osvěžujícím Jet a revitalizačním Massage. Sprcha GROHE Tempesta přináší úsporu vody i financí díky zabudované technologii GROHE EcoJoy. Toto chytré řešení zajistí efektivní využití vody bez kompromisů v kvalitě sprchování. Oceňovaná ruční sprcha GROHE, držitel prestižních cen Red Dot a iF, je dostupná v kulatém i čtvercovém designu. Její elegantní provedení pozvedne vzhled každé koupelny.
Vše s pečetí německé kvality „Made in Germany“. Tempesta, stejně jako všechny sprchy a sprchové systémy GROHE, se vyrábí v německém Lahru. Toto město je domovem špičkové sanitární technologie značky GROHE. Z moderní výrobní linky v Lahru sjede nová ruční sprcha každé čtyři sekundy. Tato pokročilá linka dokáže bez přenastavení produkovat až 200 různých variant výrobků. Denně se vyrobí až 19 000 ručních sprch. Každá z nich prochází důkladnou kontrolou kvality a je plně sledovatelná v celém výrobním procesu.
Ruční sprcha GROHE Tempesta je k dispozici také jako sprchový systém se sladěnou hlavovou sprchou a tyčí. Jako kompletní řešení nabízí GROHE Tempesta dokonalý soulad formy a funkce. Pro instalatéry znamená snadnou montáž, pro zákazníky pak atraktivní design a bezproblémové používání.
Zjistěte více o našem portfoliu sprchových řešení na obsahové platformě GROHE X.
[1] Společnost GROHE zadala reprezentativní průzkum společnosti OPINION market research and consulting v pěti zemích (Belgie, Francie, Německo, Itálie a Nizozemsko). Průzkum proběhl v březnu 2024 a zúčastnilo se ho celkem 2 501 osob.